Alimente care cauzează căderea părului vs Alimente care te ajută să lupți împotriva căderii părului.

Știi vorba din bătrâni cum că “Cea mai scurtă cale către inima unui bărbat trece prin stomac”? Este cunoscut faptul că noi bărbații suntem mai gurmanzi decât femeile. Probabil acesta este și motivul pentru care cei mai mari bucătari șefi din lume sunt bărbați. Dacă femeile au înclinație spre a mânca mai multe legume și fructe, noi bărbații se pare că suntem înclinați spre a mânca ceva gustos (în special carne), care de multe ori nu este și sănătos.

Lista cu alimente alimente care cauzează căderea părului sau obiceiuri alimentare nesănătoase care pot să cauzeze căderea părului datorită dezechilibrelor ce le produc în organism:

Lista cu alimente alimente care cauzează căderea părului

Lista cu alimente ce pot susține sănătatea părului tău:

1. Alimente bogate în proteine: (lactate, carne de pui/curcan/vită, fasole, năut, ton, somon, nuci și semințe, migdale, soia, ovăz, broccoli, ciuperci, avocado). Proteinele sunt esențiale pentru păr deoarece părul este compus în mare parte din cheratină care este o proteină.

2. Alimente bogate în fier: (spanac, cereale integrale, ficat de porc, gălbenuș de ou, carnea roșie, pătrunjel, năut, linte, smochine, prune, stafide). O alimentație bogată în fier asigura o bună circulație sanguină și ajută la transportul oxigenului și substanțelor nutritive către rădăcina firului de păr.

3. Alimente bogate în zinc: (carne de miel, caju, năut, semințe, ciuperci, spanac, carne de pui/curcan, fructele de mare. Ciocolată neagră, carnea roșie, gălbenuș de ou). Zincul ajută la menținerea echilibrului hormonal în organism și la absorbția optimă a vitaminelor și la sinteza proteinelor.

4. Alimente bogate în complexul de Vitamine B  (avocado, cartofii dulci, ouăle, semințele de floarea-soarelui, conopidă, porumbul, varza, bananele, somonul, carnea de pui, spanacul, carnea de curcan. Fasolea păstăi, morcovi, migdale, alune, fructe de pădure, ceapa, castraveții, tonul, somonul, lactatele. Fructele de mare, carnea de pui, ficatul de porc, soia, cerealele integrale). Au efect anti-inflamator, antioxidant, antiseboreic, previn apariția mătreții și a eczemelor. Deficiența de Vitamine din grupa B poate cauza căderea părului, subțierea și deshidratarea acestuia.

5. Alimente bogate în acizi grași esențiali: (somonul, macroul, tonul, somnul, heringul, codul, sardinele, anșoa, uleiul de somon, uleiul de cod, nuci, semințe de chia, semințe și ulei de in, semințe de cânepă, ulei de rapiță, broccoli, legume cu frunze verzi. Reduc inflamația din organism, oferă suport în lupta împotriva căderii părului. De asemenea ajută la creșterea părului, la îndesirea părului și pot da strălucire podoabei capilare.

Ce recomanda Regivero?

Este important adoptarea unui stil de viață sănătos, având o alimentație sănătoasă pentru că acest lucru este extrem de benefic nu doar pentru sănătatea părului ci și pentru sănătatea și buna funcționare a întregului organism.

Poate că ești foarte ocupat și din lipsa timpului consumi alimente care cauzează căderea părului sau poate deja ai un stil de alimentație sănătos și asta este foarte bine. În oricare din cele două situații te-ai afla, îți recomand totuși tratamentul împotriva căderii părului de la REGIVERO. Acesta este compus din ingrediente naturale concentrate ce oferă părului tău nutrienți esențiali pentru a stopa căderea părului. Acest tratament, combinat cu o alimentație sănătoasă este rețeta perfectă pentru a scapa de căderea părului. De altfel, te poti bucura de un păr sănătos, plin de volum și strălucire.

Tratamentul impotriva caderii parului

Vezi cum a reusit Violeta sa scape de caderea parului si sa-l regenereze cu un tratament natural romanesc.