In ciuda faptului ca de prezenta sa depinde dezvoltarea sanatoasa a celulelor din organismul uman, foarte putini dintre noi suntem constienti de beneficiile sulfului pentru par si nu numai. Foarte putina lume stie ca dupa calciu si fosfor, sulful este cel de-al treilea mineral ce compune trupul uman, un component esential pentru piele, unghii si articulatii sanatoase.

SULFUL JOACA UN ROL IMPORTANT IN CRESTEREA PARULUI

Parul nostru are la baza o proteina numita cheratina, bogata in sulf. Prezenta sulfului asigura parului sanatos rezistenta si elasticitate. In schimb, un deficit de sulf favorizeaza fragilitatea firului de par si ruperea sa cu usurinta. Poti afla toate beneficiile cheratinei pentru par aici.

Asa cum stim deja, cresterea parului este determinata de un ciclu compus din trei faze: crestere, stagnare (intermediara) si cadere. Daca esti ingrijorat/ingrijorata de caderea parului, este absolut important sa prelungesti primele doua faze ale ciclului sau de viata. Sulful te ajuta sa extinzi prima faza, cea a cresterii, parul mentinandu-se mai lung si mai sanatos pe parcursul ciclului.

AI DESTUL SULF IN ORGANISM ?

Ai cumva un par fragil, unghii fragile si/sau piele uscata? Iti cade prea mult par? Toate acestea pot sa fie rezultatul unei diete sarace in sulf.

Daca te deranjeaza caderea parului, este extrem de important sa stii ca doar schimbarea sau imbunatatirea alimentatiei nu previne si nici nu opreste caderea parului. Dar, pe de alta parte, o dieta cu destul sulf va face o schimbare pozitiva in starea de sanatate a parului tau.

Prin urmare, o dieta echilibrata, ce ajuta la imbunatatirea starii de sanatate a parului tau, trebuie sa contina: peste, carne de vita, de pui, oua, varza de Bruxelles, ceapa, usturoi, broccoli, conopida, asparagus si germeni de grau. Aceste alimente contin materia prima necesara pentru sinteza cheratinei. Include-le in alimentatia ta zilnica si asigura-te ca profiti de toate beneficiile sulfului pentru par.

Ce zici, iti vei imbunatati aportul de sulf in organismul tau?