Top 5 alimente pentru un păr sănătos

 

Tu ce alimente consumi pentru sănătatea părului tău? Specialiștii Regivero susțin un plan alimentar echilibrat și sunt de părere că o alimentație sănătoasă zilnică îți poate reda frumusețea și strălucirea părului.

Nutriția joacă un rol esențial în sănătatea părului, ajutând firele să se hrănească. Așadar, părul are nevoie de diverse minerale precum calciu, fier, zinc, cupru și magneziu pentru a-și menține sănătatea și frumusețea. Având în vedere că organismul nu le poate produce în cantități mari, aceste minerale și vitamine trebuie preluate din alimente. De asemenea, lipsa vitaminelor poate avea efecte negative asupra sănătății părului. În acest articol ți-am pregătit o listă cu alimente benefice pentru păr.

  1. Legume cu frunze verzi

Spanacul, salata sau varza sunt o idee bună în orice moment și pot fi consumate cu succes ca fel principal de mâncare. Legumele cu frunze verzi conțin vitaminele A, C și B9, care favorizează creșterea părului. În plus, au în compoziție și doze importante de fier și seleniu, benefice pentru producerea sebumului. În cantități moderate, sebumul este cel care hidratează și protejează scalpul.

  1. Citrice

Când vine vorba despre un păr sănătos, Vitamina C este nutrientul cheie. Portocalele, lămâile, grepfrutul, mandarinele, clementinele, pomelo sau kiwi sunt câteva fructe care îi pot asigura părului frumusețea dorită. Ele contribuie la producerea colagenului, proteină ce oferă structură părului, mușchilor, unghiilor și pielii.

  1. Cartoful dulce

Dacă te confrunți cu părul uscat, include în alimentația ta cartofii dulci. Pe lângă gustul bun, aceștia sunt o sursă excelentă de beta-caroten. Corpul transformă acest compus în vitamina A, care ajută la protejarea părului uscat și lipsit de strălucire. Beta-carotenul se mai găsește și în morcovi, dovleac, pepene galben și mango.

  1. Leguminoase

Leguminoasele sunt o sursă excelentă de proteine de calitate, fibre și minerale, fiind apreciate  pentru contribuția valoroasă pe care o aduc unei diete sănătoase. Astfel, fasolea, năutul și lintea ajută la hidratarea părului și scalpului, dar și la creșterea părului.

  1. Somonul

În afară de faptul că e delicios, somonul este bogat în acizi graşi Omega 3, esenţiali pentru sănătate. Organismul nu produce aceşti acizi, motiv pentru care trebuie preluaţi în mod regulat din alimentaţie.

alimente pentru un păr sănătos

Astfel, o dietă alimentară sănătoasă îi va oferi părului tău strălucire. Menține sănătătea părului tău și prin folosirea unor produse de îngrijire profesionale obținute din ingrediente naturale. Regivero îți pune la dispoziție tratamentele potrivite pentru nevoile părului tău.

Tratamentele profesionale sunt o soluție eficientă dacă te confunți cu  mătreață, căderea sau deteriorarea părului, cât și dacă îți dorești să previi diverse afecțiuni. De asemenea, dacă simți că părul tău are nevoie de un boost de creștere, încearcă tratamentul natural profesional pentru regerarea și creșterea părului. Vei observa imediat rezultatele dacă folosești produsele conform schemei de tratament oferite gratuit din partea specialiștilor Regivero. Fiind produse testate dermatologic și realizate din ingrediente naturale, ele asigură energia necesară foliculilor de păr și stimulează creșterea de noi fire.

Oferă-i întotdeauna atenție părului și folosește produsele Regivero ce redau vitalitatea și vigoarea acestuia.