Responsabil de fericirea clienților

Poziție: Responsabil de fericirea clienților

Locatie: Carei

Perioadă nedeterminată de angajare

Pe cine căutăm?

Căutăm o persoana Responsabilă de fericirea Clienților REGIVERO

Dacă ești o persoană dinamică, organizată, cu bună dispoziție, căreia îi place să vorbească cu oamenii, atunci ești persoana potrivită. 

Cea mai importantă sarcină este să te asiguri că ei primesc toata atenția noastră.

Dacă îți dorești să lucrezi într-o companie unde să fi ascultat și apreciat, unde ideile tale să fie puse în aplicare, atunci acesta este jobul perfect pentru tine

Suntem un producător român de dermatocosmetice pentru tratarea problemelor de căderea părului, regenerare și mătreață. Brandul Regivero este specializat pe nevoile celor cu probleme de păr, iar asta se vede și în rezultate: tratamentele au obținut o rată de satisfacție de 90% din partea clienților.

Povestea brandului Regivero a luat naștere acum în urma cu cativa ani când Ruben Marian, un antreprenor vizionar și motivat, a început să aibă probleme cu căderea părului și mătreața. Oricui i se poate întâmpla acest lucru, dar nu oricine dezvoltă dintr-o astfel de problemă un start-up de succes.

Scopul nostru: Să accelerăm inovația în domeniul sănătății părului, astfel încât oamenii să aibă un păr sănătos și plin de viață. 

Viziunea: Să devenim producătorul cu cel mai înalt grad de satisfacție al clientului din Europa.

Misiunea: Creăm produse dermatocosmetice profesionale care redau oamenilor încrederea și siguranța în propria lor persoană. 

Diferențiatorul nostru este gradul de satisfacție al clienților. Suntem singurul producător român de dermatocosmetice pentru păr care oferim garanție pe satisfacție pentru toate produsele. 

 

Te invităm să aplici la acest job, doar dacă bifezi toate cerințele de mai jos:

  • Atitudine pozitivă;
  • Atenție la detalii;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Persoană deschisă la nou, disponibilă să învețe lucruri noi, dinamică;
  • Capacitate de comunicare fluentă;
  • Cel puțin studii medii; studii superioare constituie avantaj;
  • Cunoștințe avansate de lucru cu Excel și Word;
  • Capacitate de lucru cu tabele și cifre;
  • Persoana familiarizată cu mediul online(navigare pe internet, aplicații online de complexitate ușoară/medie, Facebook, Instagram, etc).
  • AVANTAJ dacă ai mai lucrat pe partea de Call Center/Relații clienți/Asistent Manager, într-o companie cu activitate în mediul online;

Ce responsabilități o să ai?

  • Consultanță clienți despre produsele Regivero – telefonic, email, chat; 
  • Asistență plasare comenzi – telefonic, email, chat; 
  • Întocmire documente: facturi, documente de transport, rapoarte de vânzări, actualizare centralizatoare cu cifre de referință;
  • Pregătire marfă pentru livrare;
  • Verificare status expediții și rezolvarea eventualelor avizări/probleme de livrare;
  • Evidența documentelor: facturi emise, facturi primite de la furnizori, facturi plătite;
  • Evidența comenzilor primite, procesate, livrate, încasate, neîncasate, anulate, returnate;
  • Evidența stoc de marfă, materiale și materii prime;
  • Upsell-uri la comenzile cu produse individuale;
  • Colectarea feedback-ului de la clienți.

Key Performance Indicators

  • Număr de comenzi livrate fără întârziere;
  • Număr avizari de livrare rezolvate;
  • Număr feedback-uri colectate;
  • Număr și valoare upsell-uri;
  • Număr de comenzi preluate telefonic.

Ce beneficii vei avea?

  • Vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt foarte importante;
  • Vei lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă;
  • Vei avea posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate, seminarii și cărți;
  • Oportunitatea de a devenii parte din echipa care oferă cel mai înalt grad de satisfacție clienților;
  • Vei avea acces la „Academia REGIVERO”, pentru a te perfecționa;
  • Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate;
  • Investim în creșterea și dezvoltarea ta, pentru ca ne dorim să devii cel mai bun;
  • Vei primi un salariu motivant + alte facilități.

Nu aplica dacă:

  • Nu ești o persoană pozitivă;
  • Nu îți place să lucrezi în echipă;
  • Nu îți place să înveți lucruri noi și metode noi de lucru;
  • Nu ai capacitate de a comunica fluent în limba română;
  • Nu ai absolvit cel puțin liceul;
  • Nu îți place să lucrezi pe calculator;
  • Nu știi să lucrezi cel puțin de nivel mediu cu Excel și Word;
  • Nu îți place să lucrezi cu cifre și tabele;
  • Nu ești familiarizat cu mediul online;

Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

La REGIVERO suntem preocupați de soluționarea problemelor legate de căderea părului, regenerare sau tratarea mătreții. Ne propunem să rezolvăm cel mai eficient problemele legate de păr, cu care clienții se confruntă și ei să fie foarte mulțumiți de rezultatele produselor REGIVERO.

Facem asta oferind produse cosmetice pentru îngrijirea părului, de cea mai bună calitate, eficiente, care să ofere oamenilor cel mai ridicat grad de satisfacție.

Valorile REGIVERO sunt:

Excelența

Ne propunem să oferim clienților cel mai mare grad de satisfacție prin dezvoltarea celor mai bune soluții pentru un păr sănătos și plin de viață. 

Contribuție

Rezolvăm problemele, ajutăm oamenii, împărtășim experiențe, dezvoltăm și inovăm pentru ca lucrurile să evolueze, ajutăm și alte companii să se dezvolte.

Dezvoltare Personală

Fiecare membru din echipa REGIVERO este susținut să învețe și să se dezvolte continuu pentru a-și atinge potențialul maxim.

Cultura REGIVERO:

  • Planificare trimestrială

La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a celebra reușitele și pentru a planifica următoarele 90 de zile.  

  • Întâlnirea Zilnică

În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipă participă la o întâlnire de focalizare de 15 minute care îi pune pe toți pe aceeași pagină.  

  • Antrenamentul lunii

Este ziua dedicată învățării din compania noastră. În fiecare lună alegem o zi dedicată învățării. Alegem o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi deoarece cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.

  • Celebrăm victoriile

La REGIVERO, muncim din greu dar ne și distrăm pe măsură! Pentru că apreciem eforturile fiecărui membru și reușitele echipei. Recompensăm atingerea obiectivelor lunare sau trimestriale cu o ieșire la o cabană sau diverse activități care au ca scop întărirea echipei și asigurarea succesului muncii în echipă.

Cum aplici?

Dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea REGIVERO, iată ce trebuie să faci în continuare:

  1. Accesează regivero.ro/cariere/responsabil-fericirea-clientilor/aplica și completează formularul.

De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică prin acest formular.

  1. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa câteva întrebări mai detaliate.

Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

  1. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype sau Zoom, cu Samuel Maran, Manager General REGIVERO.
  2. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față în față, la sediul firmei noastre.
  3. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus și ești interesat, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

Aplică

Poziție: Responsabil de fericirea clienților

Locatie: Carei

Perioadă nedeterminată de angajare

Pe cine căutăm?

Căutăm o persoana Responsabilă de fericirea Clienților REGIVERO

Dacă ești o persoană dinamică, organizată, cu bună dispoziție, căreia îi place să vorbească cu oamenii, atunci ești persoana potrivită. 

Cea mai importantă sarcină este să te asiguri că ei primesc toata atenția noastră.

Dacă îți dorești să lucrezi într-o companie unde să fi ascultat și apreciat, unde ideile tale să fie puse în aplicare, atunci acesta este jobul perfect pentru tine

Suntem un producător român de dermatocosmetice pentru tratarea problemelor de căderea părului, regenerare și mătreață. Brandul Regivero este specializat pe nevoile celor cu probleme de păr, iar asta se vede și în rezultate: tratamentele au obținut o rată de satisfacție de 90% din partea clienților.

Povestea brandului Regivero a luat naștere acum în urma cu cativa ani când Ruben Marian, un antreprenor vizionar și motivat, a început să aibă probleme cu căderea părului și mătreața. Oricui i se poate întâmpla acest lucru, dar nu oricine dezvoltă dintr-o astfel de problemă un start-up de succes.

Scopul nostru: Să accelerăm inovația în domeniul sănătății părului, astfel încât oamenii să aibă un păr sănătos și plin de viață. 

Viziunea: Să devenim producătorul cu cel mai înalt grad de satisfacție al clientului din Europa.

Misiunea: Creăm produse dermatocosmetice profesionale care redau oamenilor încrederea și siguranța în propria lor persoană. 

Diferențiatorul nostru este gradul de satisfacție al clienților. Suntem singurul producător român de dermatocosmetice pentru păr care oferim garanție pe satisfacție pentru toate produsele. 

 

Te invităm să aplici la acest job, doar dacă bifezi toate cerințele de mai jos:

  • Atitudine pozitivă;
  • Atenție la detalii;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Persoană deschisă la nou, disponibilă să învețe lucruri noi, dinamică;
  • Capacitate de comunicare fluentă;
  • Cel puțin studii medii; studii superioare constituie avantaj;
  • Cunoștințe avansate de lucru cu Excel și Word;
  • Capacitate de lucru cu tabele și cifre;
  • Persoana familiarizată cu mediul online(navigare pe internet, aplicații online de complexitate ușoară/medie, Facebook, Instagram, etc).
  • AVANTAJ dacă ai mai lucrat pe partea de Call Center/Relații clienți/Asistent Manager, într-o companie cu activitate în mediul online;

Ce responsabilități o să ai?

  • Consultanță clienți despre produsele Regivero – telefonic, email, chat; 
  • Asistență plasare comenzi – telefonic, email, chat; 
  • Întocmire documente: facturi, documente de transport, rapoarte de vânzări, actualizare centralizatoare cu cifre de referință;
  • Pregătire marfă pentru livrare;
  • Verificare status expediții și rezolvarea eventualelor avizări/probleme de livrare;
  • Evidența documentelor: facturi emise, facturi primite de la furnizori, facturi plătite;
  • Evidența comenzilor primite, procesate, livrate, încasate, neîncasate, anulate, returnate;
  • Evidența stoc de marfă, materiale și materii prime;
  • Upsell-uri la comenzile cu produse individuale;
  • Colectarea feedback-ului de la clienți.

Key Performance Indicators

  • Număr de comenzi livrate fără întârziere;
  • Număr avizari de livrare rezolvate;
  • Număr feedback-uri colectate;
  • Număr și valoare upsell-uri;
  • Număr de comenzi preluate telefonic.

Ce beneficii vei avea?

  • Vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt foarte importante;
  • Vei lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă;
  • Vei avea posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate, seminarii și cărți;
  • Oportunitatea de a devenii parte din echipa care oferă cel mai înalt grad de satisfacție clienților;
  • Vei avea acces la „Academia REGIVERO”, pentru a te perfecționa;
  • Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate;
  • Investim în creșterea și dezvoltarea ta, pentru ca ne dorim să devii cel mai bun;
  • Vei primi un salariu motivant + alte facilități.

Nu aplica dacă:

  • Nu ești o persoană pozitivă;
  • Nu îți place să lucrezi în echipă;
  • Nu îți place să înveți lucruri noi și metode noi de lucru;
  • Nu ai capacitate de a comunica fluent în limba română;
  • Nu ai absolvit cel puțin liceul;
  • Nu îți place să lucrezi pe calculator;
  • Nu știi să lucrezi cel puțin de nivel mediu cu Excel și Word;
  • Nu îți place să lucrezi cu cifre și tabele;
  • Nu ești familiarizat cu mediul online;

Cultura și viziunea noastră pe termen lung.

La REGIVERO suntem preocupați de soluționarea problemelor legate de căderea părului, regenerare sau tratarea mătreții. Ne propunem să rezolvăm cel mai eficient problemele legate de păr, cu care clienții se confruntă și ei să fie foarte mulțumiți de rezultatele produselor REGIVERO.

Facem asta oferind produse cosmetice pentru îngrijirea părului, de cea mai bună calitate, eficiente, care să ofere oamenilor cel mai ridicat grad de satisfacție.

Valorile REGIVERO sunt:

Excelența

Ne propunem să oferim clienților cel mai mare grad de satisfacție prin dezvoltarea celor mai bune soluții pentru un păr sănătos și plin de viață. 

Contribuție

Rezolvăm problemele, ajutăm oamenii, împărtășim experiențe, dezvoltăm și inovăm pentru ca lucrurile să evolueze, ajutăm și alte companii să se dezvolte.

Dezvoltare Personală

Fiecare membru din echipa REGIVERO este susținut să învețe și să se dezvolte continuu pentru a-și atinge potențialul maxim.

Cultura REGIVERO:

  • Planificare trimestrială

La fiecare trimestru ne întâlnim pentru a celebra reușitele și pentru a planifica următoarele 90 de zile.  

  • Întâlnirea Zilnică

În fiecare dimineață toți oamenii din fiecare echipă participă la o întâlnire de focalizare de 15 minute care îi pune pe toți pe aceeași pagină.  

  • Antrenamentul lunii

Este ziua dedicată învățării din compania noastră. În fiecare lună alegem o zi dedicată învățării. Alegem o zi pe lună în companie, în care tot ce se face este să se învețe lucruri noi deoarece cu toții știm cât de importantă este învățarea pentru creșterea companiei.

  • Celebrăm victoriile

La REGIVERO, muncim din greu dar ne și distrăm pe măsură! Pentru că apreciem eforturile fiecărui membru și reușitele echipei. Recompensăm atingerea obiectivelor lunare sau trimestriale cu o ieșire la o cabană sau diverse activități care au ca scop întărirea echipei și asigurarea succesului muncii în echipă.

Cum aplici?

Dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea REGIVERO, iată ce trebuie să faci în continuare:

  1. Accesează regivero.ro/cariere/responsabil-fericirea-clientilor/aplica și completează formularul.

De ce este nevoie să completezi acel formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nici o legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. De asemenea, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică prin acest formular.

  1. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa câteva întrebări mai detaliate.

Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.

  1. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin Skype sau Zoom, cu Samuel Maran, Manager General REGIVERO.
  2. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune interviul față în față, la sediul firmei noastre.
  3. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus și ești interesat, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

Aplică