GARANȚIA PE SATISFACȚIE

Sperăm că ești mulțumit cu alegerea făcută!
Deoarece pentru noi tu ești cel mai important, ne dorim ca tu să fii mulțumit și satisfăcut!
De aceea noi ne asumăm responsabilitatea să afirmăm că oferim „Garanția pe satisfacție”.

CE INTELEGEM PRIN

GARANTIA PE SATISFACTIE

Pentru noi, garanția pe satisfacție este o componentă vitală a întregului proces pe care îl desfășurăm. Dorim să oferim calitate dincolo de așteptările tale, vrem să fii multumit și satisfăcut pe deplin de produsul achizitionat.

Știm cât este de importantă calitatea unui produs, conștientizăm că noi, prin produsul comercializat vindem nu doar un tratament pentru păr, ci mai mult de atât.

Pentru noi, „Garanția pe satisfacție” reprezintă încrederea pe care o avem în produsele noastre și pe care vrem să ți-o transmitem și ție!

section_1_icon
EXCELENȚA
Ne dorim să devenim brandul românesc dedicat exclusiv sănătații părului cu cel mai mare grad de satisfacție al clienților.
INTEGRITATE
Vom spune întotdeauna adevărul și ne vom respecta promisiunile și angajamentele, indiferent de consecințe și implicații financiare.
SATISFACȚIE
Susținem clienții noștri prin produse de calitate și o echipă prietenoasă și dedicată, care oferă suport și informații pentru folosirea corectă a tratamentelor.
Previous
Next

EXCELENȚA

Ne dorim să devenim brandul românesc dedicat exclusiv sănătații părului cu cel mai mare grad de satisfacție al clienților.

INTEGRITATE

Vom spune întotdeauna adevărul și ne vom respecta promisiunile și angajamentele, indiferent de consecințe și implicații financiare.

SATISFACȚIE

Susținem clienții noștri prin produse de calitate și o echipă prietenoasă și dedicată, care oferă suport și informații pentru folosirea corectă a tratamentelor.

Ce înseamnă pentru tine „Garanția pe satisfacție”?

În cazul în care nu ești mulțumit de unul din produsele Regivero, completează formularul de retur și menționeaza motivul pentru care se dorește returnarea produsului. Motivul trebuie să fie cât mai obiectiv și real, deoarece parerea ta contează și aceastea ne va ajuta.

De asemenea, deoarece pentru noi satisfacția ta este pe primul loc, ne dorim ca experiența pe care o ai să fie una cât mai calitativă, de aceea pentru obținerea rezultatelor dorite este extrem de important ca produsul să fie folosit conform instrucțiunilor de utilizare înscrise pe ambalaj.
Garanția nu se aplică produselor care au fost utilizate incorect sau mai puțin de 60 de zile cât este perioada minimă de tratament.

Ai opțiunea rambursării în intregime a banilor sau alegerii unui alt produs.

În cazul în care nu ești mulțumit de unul din produsele Regivero, completează formularul de retur și menționeaza motivul pentru care se dorește returnarea produsului. Motivul trebuie să fie cât mai obiectiv și real, deoarece parerea ta contează și aceastea ne va ajuta.

Ce trebuie să faci?
E foarte simplu!

2
Completează toate datele cerute în formularul de retur, încarcă poza cu bonul fiscal sau factura și trimite formularul. Poza cu bonul fiscal sau factura trebuie să fie suficient de clară încat să se poată citi locația de unde s-a cumpărat produsul și prețul plătit pe produs.
3
O să fiți contactat de un reprezentant REGIVERO în maxim 5 zile de la trimiterea formularului de retur.
4
O să vă fie returnat prețul produselor în contul bancar indicat în formularul de retur, în maxim 30 de zile de la trimiterea formularului de retur.
Previous
Next

COMPLETEAZA
FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de Garanția pe satisfacție, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de retur și să aștepți relaxat returnarea banilor.

Ce trebuie să faci? E foarte simplu!

Misiunea noastră este să iți redăm încrederea și siguranta în propria ta persoană, prin dezvoltarea celor mai calitative și eficiente produse cosmetice, pentru a avea un păr sănătos și plin de viață.

1

Accesează pagina
https://regivero.ro/retur 

2

Completează toate datele cerute în formularul de retur, încarcă poza cu bonul fiscal sau factura și trimite formularul. Poza cu bonul fiscal sau factura trebuie să fie suficient de clară încat să se poată citi locația de unde
s-a cumpărat produsul și prețul plătit pe produs.

3

O să fiți contactat de un reprezentant REGIVERO în maxim 5 zile de la trimiterea formularului de retur.

4

O să vă fie returnat prețul produselor în contul bancar indicat în formularul de retur, în maxim 30 de zile de la trimiterea formularului de retur.

Producătorul(GO HAIR SRL) este singurul responsabil de acordarea și punerea în practică a Garanției pe satisfacție. Producătorul se obligă să returneze prețul produsului în totalitate, mai puțin costul transportului.

Prețul produselor va fi returnat în totalitate de către Producător.

Transmiterea dorinței de returnare a produselor și completarea formularului de retur se face în maxim 45 de zile de la achiziție în cazul Șampoanelor și la maxim 75 de zile de la achiziție în cazul Loțiunilor.

Un client are dreptul să returneze doar o singură dată același tip de produs. A doua cerere de returnare pentru același tip de produs va fi refuzată deoarece se consideră tentativă de fraudă.

Exemplu: Dacă un client a returnat o dată Șamponul împotriva căderii părului de la REGIVERO, el nu mai are dreptul să returneze și a doua oară un Șampon împotriva căderii părului deoarece se consideră că a fost nemulțumit de rezultatul produsului și nu mai doreste să îl folosească deloc. Același client poate returna însa un alt produs REGIVERO, diferit de cel returnat până atunci.

Când un client este nemulțumit de rezultatele produselor REGIVERO, se presupune că el a folosit produsele în conformitate cu indicațiile primite/citite și pentru problemele specifice iar rezultatele apărute după perioada minimă de tratament nu sunt în conformitate cu cele prezentate și promovate.

Dreptul de returnare se aplică doar pe ultima achiziție a unui tip de produs.

Exemplu: Dacă un client a achiziționat în luna martie 2 bucați din Șamponul împotriva căderii părului de la REGIVERO și mai achiziționează în luna mai 1 bucată din Șamponul împotriva căderii părului de la REGIVERO el are dreptul să returneze doar produsul achiziționat în luna mai. Se consideră că a 2-a achiziție a fost facută deoarece clientul a fost mulțumit de produs pană în momentul celei de-a 2-a achiziții.

Clientul trebuie să păstreze bonul fiscal sau factura ca dovadă a cumpărării produsului și a prețului plătit pe produsele REGIVERO.