Garantia pe satisfactie2018-10-05T12:46:23+00:00

GARANTIA PE SATISFACTIE

Stimate client,

Sper ca esti multumit cu alegerea facuta! Deoarece pentru noi tu esti cel mai important ne dorim ca tu sa fi multumit si satisfacut! De aceea noi ne asumam responsabilitatea sa afirmam ca oferim „Garantia pe satisfactie”.

Regivero pentru un par sanatos

Ce intelegem noi prin „Garantia pe satisfactie”

Pentru noi, garantia pe satisfactie este o componenta vitala a intregului proces pe care il desfasuram. Dorim sa oferim calitate dincolo de asteptarile clientiilor nostri, vrem ca acestia sa fie multumiti si satisfacuti pe deplin de produsul achizitionat.

Stim cat este de importanta calitatea unui produs, constientizam ca noi prin produsul comercializat vindem nu doar un tratament pentru par, ci mai mult de atat.

Pentru noi, „Garantia pe satisfactie” reprezinta increderea pe care o avem in produsele noastre si pe care vrem sa o transmitem si clientilor nostri.

Ce inseamna pentru client „Garantia pe satisfactie”?

In cazul in care nu sunteti multumit de unul din produsele Regivero, completati formularul de retur in care ne scrieti toate datele cerute si mentionati motivul pentru care se doreste returnarea produsului. Motivul trebuie sa fie cat mai obiectiv si real, deoarece parerea dvs conteaza si aceastea ne va ajuta.

De asemenea, deoarece pentru noi satisfactia clientului este pe primul loc, ne dorim ca experienta pe care o are sa fie una cat mai calitativa, de aceea pentru obtinerea rezultatelor dorite este extrem de important ca produsul sa fie folosit conform instructiunilor de utilizare inscrise pe ambalaj.

Aveti optiunea rambursarii in intregime a banilor sau alegerii unui alt produs. Garantia nu se aplica produselor care au fost utilizate incorect.

Regulament de acordare a Garantiei pe satisfactie

Producatorul(GO HAIR SRL) este singurul responsabil de acordarea si punerea in practica a Garantiei pe satisfactie. Producatorul se obliga sa returneze pretul produsului in totalitate, mai putin costul transportului.

Pretul produselor va fi returnat în totalitate de catre Producator.

Transmiterea dorintei de returnare a produselor si complectarea formularului de retur se face in maxim 45 de zile de la achizitie in cazul Sampoanelor si la maxim 75 de zile de la achizitie in cazul Lotiunilor.

Un client are dreptul sa returneze doar o singura data acelasi tip de produs. A doua cerere de returnare pentru acelasi tip de produs va fi refuzata deoarece se considera tentativa de frauda.

Exemplu: Daca un client a returnat o data Samponul impotriva caderii parului de la REGIVERO el nu mai are dreptul sa returneze si a doua oara un Sampon impotriva caderii parului deoarece se considera ca a fost nemultumit de rezultatul produsului si nu mai doreste sa il foloseasca deloc. Acelasi client poate returna insa un alt produs REGIVERO, diferit de cel returnat pana atunci.

Cand un client este nemultumit de rezultatele produselor REGIVERO, se presupune ca el a folosit produsele in conformitate cu indicatiile primite/citite si pentru problemele specifice iar rezultatele aparute dupa perioada minima de tratament nu sunt in conformitate cu cele prezentate si promovate.

Dreptul de returnare se aplica doar pe ultima achizitie a unui tip de produs.

Exemplu: Daca un client a achizitionat in luna martie 2 bucati din Samponul impotriva caderii parului de la REGIVERO si mai achizitioneaza in luna mai 1 bucata din Samponul impotriva caderii parului de la REGIVERO el are dreptul sa returneze doar produsul achizitionat in luna mai. Se considera ca a 2-a achizitie a fost facuta deoarece clientul a fost multumit de produs pana in momentul celei de-a 2-a achizitii.

Clientul trebuie sa pastreze bonul fiscal sau factura ca dovada a cumpararii produsului si a pretului platit pe produsele REGIVERO.

Pasi de urmat pentru a beneficia de Garantia pe satisfactie:

  1. Intra pe pagina https://regivero.ro/retur
  2. Complecteaza toate datele cerute in formularul de retur, incarca poza cu bonul fiscal sau factura si trimite formularul. Poza cu bonul fiscal sau factura trebuie sa fie suficient de clara incat sa se poata citi locatia de unde s-a cumparat produsul si pretul platit pe produs.
  3. In maxim 5 zile de la trimiterea formularului de retur o sa fiti contactat de un reprezentant REGIVERO.
  4. In maxim 30 de zile de la trimiterea formularului de retur o sa va fie returnat pretul produselor in contul bancar indicat in formularul de retur.

INFORMATII LA TELEFON:

0771 315 351 ; 0361 411 016

ADRESA DE EMAIL:

office@regivero.ro

X